Dit is zo'n ding die zou bieb Zwolle zeker moeten hebben. Wat een gemis nu ik bij anderen heb gezien hoe geweldig dat kan zijn. Klanten kunnen elkaar informeren over gelezen boeken, als medewerker kun je er veel aan hebben: lezen wat klanten willen. Waarom hebben wij dit nog niet?
Ik kon alleen niet in die van OBA komen met de aangegeven wachtwoord en gebruikersnaam.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Fijn zo'n ovnvoorwaardelijke enthousiaste reactie! Onze My discoveries komt er aan,hou de Flits in de gaten! Hoe organiseren we dan dat wij als bibliotheek iets met de aantekeningen van onze klanten doen?
Ja, dat is een leuke vraag. Ik heb begrepen dat bibliotheek 2.0 vooral ook betekent: zelf actief en niet alleen reactief. Iets doen met nieuwe dingen, tastbaar maken voor de klanten, maar ook blijven letten op wat klanten aangeven, willen, niet willen. Anders is het geen 2.0. Maar hoe dat precies handen en voeten moeten krijgen? Ik denk dat dat van bieb Zwolle nogal veel vraagt op dit moment. Voordat, ik ben nu even kritisch, hier iets besloten is... En eigenhandig iets aanpakken is ook (nog) niet direct gewenst, moet eerst langs velen die het allemaal willen wikken en wegen... 2.0 is hier misschien nog wat ver weg.
Een reactie posten